Monday, 30 July 2012

HoOrAy-HoOrAy ! !

" setiap penciptaan tuhan tu tak sia-sia.
Allah mencipta mengikut kehendakNYA, dgn sempurna, indah dan cantik. "

" Sahabat sejati takkan pernah berubah hati biarpun musim selalu berubah "



" Maruah juga ada pada lidah.
 Lidah seorang mukmin adalah HATInya. "

" Isteri cerdik yg solehah, penyejuk mata penawar hati penajam fikiran. Di rumah dia isteri, di jalanan dia kawan.
Di waktu kita buntu, dia penunjuk jalan. "

" Jika kerana paras rupa kau jatuh cinta, cinta itu akan hilang bersama pudarnya kecantikan itu... "


HAA~~ ni lah antara skrip2 yg menambat hati aku
dalam cite HoOrAy-HoOrAy nih...



Kata-kata nye,  memberi makna yg SANGAT mendalam bagi aku. 
Kata-kata nye juge boleh berikan PENGAJARAN buat kite semua.. [ iye ke idok?? ;) ]


- - - - - - - - -  - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - -- - - - 


pokoknya,,, BEZ cite HoOrAy-HoOrAy nih..

bukan setakat skrip semata-mata taw korang,, cite ni pun ala-ala DRAMA MUSIKAL gitu.. HAA~~ ade nyanyi2 gitu..TAPI tu sume lagu2 Allahyarham Sudirman.. 
[xtaw korang minat ke x? HEHE :D]


bagi aku, cite HoOrAy-HoOrAy nih memang BEZZZ!!!!
kepada sesape yg belum tengok tu,,boleyh lah,, cepat-cepat pi tengok neh? HEHE :P



okeylah..last skali.. ni PALING penting..
pesanan penaja

" Kita dalam menghadapi kehidupan, Jangan taruh pagar mengelilingi kita "

Allahyarham Sudirman Hj. Arshad
( 1954-1992 )







1 comment: